Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
Узагальнення й систематизація знань з теми «Іменник як самостійна частина мови» (6 клас)
Мета: повторити, систематизувати і узагальнити знання учнів з теми "Іменник як частина мови"; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, культуру усного мовлення; виховувати відчуття патріотизму, любов до рідної мови, повагу до культурних надбань народу.
Тип уроку: узагальнення матеріалу.
Міжпредметні зв’язки: музичне мистецтво, українська література.
Обладнання: підручник, мікрофон, комп’ютери, електронний додаток до уроку із застосуванням операцій з об’єктами в середовищі Microsoft Office Word, Power Point: опорні схеми «Матриці», «Морфологічна лабораторія», «Картка оцінювання», «Картка експертизи», тексти для роботи в мовній
...
Читати далі »
Категорія:
6 клас
|
Переглядів:
761
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2016-02-07
|
|
Урок № 3
Тема. Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на землі. Трагічна історія родини Федорчуків – новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства в повісті О. Кобилянської «Земля».
Мета: допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст твору, його проблематику, новаторський характер; розвивати навички самостійного прочитання твору великого за обсягом, вміння виділяти головне, коментувати деталі твору, з’ясовувати проблеми; виховувати шанобливе ставлення до природи, людини праці, любов до художнього слова.
Хід уроку
I. О
...
Читати далі »
|
Урок №1
Тема. О. Кобилянська. Життя і творчість, формування світогляду письменниці. ЇЇ проза –модель раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. Краса вільної душі, аристократизм духу як провідні мотиви.
Мета: ознайомити з життям і творчістю письменниці, , особливостями її світобачення, розкрити багатство творчості письменниці; розвивати в учнів навички роботи з літературно – критичними матеріалами; виховувати любов до України, утверджувати в душах учнів вірність Батькiвщинi.
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.
Обладнання: портрет О.Ю. Кобилянської,світлини різних років життя письменниці, виставка творів, ілюстрації до біографії та творів.
...
Читати далі »
|
Українська література
Урок позакласного читання в 5 класі
ТЕМА: Загадки як вид усної народної творчості
МЕТА:
- розширити знання учнів про загадки, заохотити до самостійного художнього читання;
- розвивати навички самостійного пошуку матеріалів, аналізу творів фольклору, акторські здібності, критичне й образне мислення;
- виховувати прагнення до самоосвіти, розширення свого кругозору, любові до книги.
ОБЛАДНАННЯ: книжкова виставка, ілюстрації до творів, читацькі щоденники.
ТИП УРОКУ: урок позакласного читання.
Хід уроку:
- Оргмомент
Доброго ранку, діти! Сьогодні гарна погода, і на
...
Читати далі »
|
Конспект уроку з української мови в 5 класі
ТЕМА: Спрощення в групах приголосних
Мета уроку:
розкрити особливості такого мовного явища, як спрощення в групах приголосних;
розвивати навички правильного написання слів, в яких відбувається спрощення; визначати орфограму «Спрощення в групах приголосних»; розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення;
виховувати любов до України, до звичаїв рідного народу.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: картки, таблиця, підручник з української мови (автори: Глазова О., Кузнецов Ю).
Хід уроку
I
...
Читати далі »
|
Тема: Група київських “неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша («Київ − традиція» М. Зерова). Різногранний творчий шлях митців М. Зерова й М. Рильського. Філософічність, афористичність лірики М. Зерова й М. Рильського. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність у віршах М. Рильського “Молюсь і вірю...”, “Солодкий світ!..”
Мета: ознайомити учнів із групою і творчістю київських «неокласиків», із життєвим і творчим шляхом М. Зерова, поглибити поняття про сонет, розвивати навички виразного й усвідомленого читання та аналізу поезій М. Зерова, навчити висловлювати власні думки з приводу поетичної майстерності «неокласика», виховувати любов і повагу до України, відчуття естетики поетичного образу.
Тип уроку: засвоєння нових
...
Читати далі »
Категорія:
11 клас
|
Переглядів:
2715
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема: РМ. Стислий переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх вчинків та ін.).
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту розповідного характеру, сприймати письмовий текст, розуміти його, докладно відтворювати зміст прочитаного тексту та виконувати творчі завдання до нього.
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь.
Обладнання: текст для переказу.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ, ВИЗНАЧЕ
...
Читати далі »
Категорія:
11 клас
|
Переглядів:
5326
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема: ВЛАСНІ І ЗАГАЛЬНІ НАЗВИ. ВЕЛИКА БУКВА І ЛАПКИ У ВЛАСНИХ НАЗВАХ
Мета: поглибити і закріпити знання про власні і загальні назви; удосконалити практичні навички їх правопису; розвивати кругозір учнів; виховувати в учнів високі моральні якості.
Внутрішньопредметні зв’язки: граматика і орфографія, синтаксис і пунктуація, мова і мовлення.
Міжпредметні зв’язки: мова і географія, мова і історія, мова і соціокультура.
Тип уроку: систематизація й узагальнення знань, умінь і навичок учнів.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Ознайомлення із темою, завданнями та цілями уроку.
Мотивація їх пізнавальної діяльності
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
ІV. Систематизація і узагальнення матеріалу
Колективна робота з текстом
Прочитайте текст. Визначте тип і стиль мовлення. Як ви розумієте заголовок тексту? Напишіть вільний диктант одного з уривків текст
...
Читати далі »
Категорія:
11 клас
|
Переглядів:
762
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Конспект уроку з української мови (10 клас) НОРМИ ВИМОВИ. ВИМОВА ГОЛОСНИХ І ПРИГОЛОСНИХ ЗВУКІВ
Мета: повторити норми вимови голосних і приголосних
звуків; удосконалювати орфоепічні вміння учнів; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати у школярів повагу до краси рідної мови.
Внутрішньопредметні зв'язки:
Синтаксис: текст.
Орфоепія: читання поетичного твору з дотриманням орфоепічних норм. Міжпредметні зв'язки:
Література: виразне читання поетичного тексту.
Російська мова: фонетичні й орфографічні особливості деяких
слів, відмінних від українських. Тип уроку: урок повторення здобутих знань.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Ознайомлення десятикласників із темою, метою і завданнями уроку
III. Актуалізація мотиваційних резервів десятикласників на основі повторення вивчено
...
Читати далі »
Категорія:
10 клас
|
Переглядів:
1298
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема: РМ. Синоніміка дієприслівників: дієприслівниковий зворот і підрядні речення обставинні. Пунктограма при відокремлених другорядних членах речення.
Мета: ознайомити учнів із синонімікою дієприслівників, пунктограмами при відокремлених другорядних членах речення; вдосконалити пунктуаційну грамотність учнів; розвивати гнучкість логічного мислення та культуру мовлення; виховувати шанобливе ставлення до старшого покоління.
Внутрішньопредметні зв’язки: синтаксис і пунктуація.
Міжпредметні зв’язки: мова і література,українська і російська мови.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок
Бліцопитування
Що значить відокремлення членів речення?
Які члени речення бувають відокремленими?
Які загальні умови відокремлення другорядних
...
Читати далі »
Категорія:
10 клас
|
Переглядів:
1769
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
|
Календар
« Серпень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Друзі сайту
http://zno.fizika.kiev.uahttp://pedpresa.com.uahttp://ukrainskamova.at.uahttp://glazova.org.uahttp://sum.in.ua
|