Понеділок, 2025-06-16, 3:41 PM
Вітаю Вас Гість | RSS



Персональний сайт  викладача української мови та літератури
Бичкової Юлії Сергіївни

Меню сайту
Категорії розділу
5 клас [1] 6 клас [4] 7 клас [4] 8 клас [3]
9 клас [5] 10 клас [3] 11 клас [3] Методична робота [4]
Матеріали власного досвіду, методичні розробки, уроки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 11 клас

Тема: Група київських “неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша («Київ − традиція» М. Зерова). Різногранний творчий шлях митців М. Зерова й М. Рильського. Філософічність, афористичність лірики М. Зерова й М. Рильського. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність у віршах М. Рильського “Молюсь і вірю...”, “Солодкий світ!..”

 Мета: ознайомити учнів із групою і творчістю київських «неокласиків», із життєвим і творчим шляхом М. Зерова, поглибити поняття про сонет, розвивати навички виразного й усвідомленого читання та аналізу поезій М. Зерова, навчити висловлювати власні думки з приводу поетичної майстерності «неокласика», виховувати любов і повагу до України, відчуття естетики поетичного образу.

 Тип уроку: засвоєння нових ... Читати далі »

Категорія: 11 клас | Переглядів: 2705 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Тема: РМ. Стислий переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (висловленням власного ставлення до подій, героїв, їхніх вчинків та ін.).

Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку,     логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам'ятовувати конкретні факти, послідовність     викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз художнього тексту розповідного характеру, сприймати письмовий текст, розуміти його, докладно відтворювати зміст прочитаного тексту та виконувати творчі завдання до нього.

 

Тип уроку:        урок розвитку комунікативних умінь.

 

Обладнання: текст для переказу.

 

ХІД УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ, ВИЗНАЧЕ ... Читати далі »

Категорія: 11 клас | Переглядів: 5321 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Тема: ВЛАСНІ І ЗАГАЛЬНІ НАЗВИ. ВЕЛИКА БУКВА І ЛАПКИ У ВЛАСНИХ НАЗВАХ

Мета: поглибити і закріпити знання про власні і загальні назви; удосконалити практичні навички їх правопису; розвивати кругозір учнів; виховувати в учнів високі моральні якості.

Внутрішньопредметні зв’язки: граматика і орфографія, синтаксис і пунктуація, мова і мовлення.

Міжпредметні зв’язки: мова і географія, мова і історія, мова і соціокультура.

Тип уроку: систематизація й узагальнення знань, умінь і навичок учнів.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Ознайомлення із темою, завданнями та цілями уроку.

Мотивація їх пізнавальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок

ІV. Систематизація і узагальнення матеріалу

Колективна робота з текстом

Прочитайте текст. Визначте тип і стиль мовлення. Як ви розумієте заголовок тексту? Напишіть вільний диктант одного з уривків текст ... Читати далі »

Категорія: 11 клас | Переглядів: 759 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • http://zno.fizika.kiev.ua
  • http://pedpresa.com.ua
  • http://ukrainskamova.at.ua
  • http://glazova.org.ua
  • http://sum.in.ua