Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Блог
Головна » 9 клас
Тема: Складне речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком
РМ. Усний стислий переказ тексту наукового стилю
Мета: поглибити знання дев’ятикласників про складне речення, його ознаки, будову, інтонаційні особливості; сформувати поняття про складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком, навчити знаходити їх у текстах; розвивати організаційно-
контрольні вміння оцінювати роль складних речень у висловлюваннях, творчі вміння моделювати складні речення, реконструювати прості речення у складні, конструювати складні речення за схемами; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного
матеріалу виховувати розуміння внутрішньої і зовнішньої краси людини.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексикологія: засвоєння крилатих висловів, що мають будову складних речень.
Культур
...
Читати далі »
Категорія:
9 клас
|
Переглядів:
1422
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
Мета: дати учням поняття учням про розділові знаки в складних реченнях із різним видами зв'язку:сполучниковим (сурядним та підрядним) і безсполучниковим: дати зразок синтаксичного розбору таких речень; відпрацювати пунктуаційні навички в реченнях такої структури; ознайомити учнів із особливостями пунктуації в складних реченнях із двома сурядним, що мають спільне підрядне, розвивати логічне мислення.
Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу та систематизація набутих знань).
Обладнання: картки, таблиці.
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми та мети уроку.
Вчитель.
Сьогодні на уроці ми розглянемо з вами тему: „Складні речення із різними видами зв'язку "; ознайомимося з особливостями будови складного речення із сурядним та підрядним зв'язком; будемо вчитися правильно ви
...
Читати далі »
Категорія:
9 клас
|
Переглядів:
3558
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема. Суспільно-політичні обставини наприкінці ХVІІІ ст. духовне поневолення нації. Життя народу – предмет художнього зображення. Актуальність фольклорної традиції. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями. Бурлескна стильова течія. Найвидатніші митці.
Мета: охарактеризувати суспільно-історичний контекст становлення нової української літератури; з’ясувати причини духовного поневолення нації, особливості розвитку фольклористики; визначити основні художні напрями літератури цього періоду, найвизначніших письменників того часу; ознайомити школярів з життям і творчістю І. Котляревського; розвивати діалогічне та монологічне мовлення, вміння аналізувати й узагальнювати історичні факти, робити висновки, грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; раціонально використовувати час; виховувати почуття любові, пошани до творчості І. Котляревського; гордості за український народ, його історію, культуру, мову; прищ
...
Читати далі »
Категорія:
9 клас
|
Переглядів:
1694
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
ТЕМА: Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання. «Доля», «Росли укупочці, зросли…».Тарас Шевченко і Біблія. «Ісаїя. Глава 35». Духовна присутність Біблії в усій творчості поета. Цикл «Давидові псалми». Ставлення Шевченка до Біблії. Осмислення поетом Бога, України, власного життя крізь біблійні тексти. Переспіви і «подражанія» у творчій спадщині поета
Мета: розкрити особливості лірики Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання на прикладі програмових поезій, проникнути уявою у настрої, у внутрішній світ героїв поета, звертаючи увагу на красу їх особистості; розвивати раціональ-
ність у використанні навчального часу, вміння послідовно і грамотно викладати власну думку, ті чи інші міркування; робити виважені висновки; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати поважне ставлення до людини, особистості, друзів,
...
Читати далі »
Категорія:
9 клас
|
Переглядів:
3724
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
|
Тема. Григорій Квітка-Основ'яненко. Картини життя українського суспільства за часів Великої Руїни в "Конотопській відьмі". Іронія і сатира у повісті, поєднання реалізму і фантастики.
Мета: вчити коментувати зміст "Конотопської відьми"; виокремити і пояснити художні засоби сатиричного зображення персонажів, елементи реалізму і фантастики; охарактеризувати роль оповідача; розвивати усвідомлення необхідності соціально активної позиції в житті; виховувати бажання релігійно-морального самовдосконалення.
Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до повісті "Конотопська відьма".
Хід уроку
I. Перевірка домашнього завдання.
II. Повідомлення теми та очікуваних результатів уроку.
1. Слово вчителя.
— Безпосереднє знайомство Квітки-Основ'яненка з українським побутом і народною творчістю послу
...
Читати далі »
Категорія:
9 клас
|
Переглядів:
530
|
Додав:
Джулія
|
Дата:
2014-11-16
|
| |
|
Календар
« Червень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Друзі сайту
http://zno.fizika.kiev.uahttp://pedpresa.com.uahttp://ukrainskamova.at.uahttp://glazova.org.uahttp://sum.in.ua
|