Понеділок, 2025-06-16, 3:03 PM
Вітаю Вас Гість | RSS



Персональний сайт  викладача української мови та літератури
Бичкової Юлії Сергіївни

Меню сайту
Категорії розділу
5 клас [1] 6 клас [4] 7 клас [4] 8 клас [3]
9 клас [5] 10 клас [3] 11 клас [3] Методична робота [4]
Матеріали власного досвіду, методичні розробки, уроки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Блог

Головна » 9 клас

Тема: Складне речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком

 РМ. Усний стислий переказ тексту наукового стилю

Мета: поглибити знання дев’ятикласників про складне речення, його ознаки, будову, інтонаційні особливості; сформувати поняття про складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком, навчити знаходити їх у текстах; розвивати організаційно-

контрольні вміння оцінювати роль складних речень у висловлюваннях, творчі вміння моделювати складні речення, реконструювати прості речення у складні, конструювати складні речення за схемами; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного

матеріалу виховувати розуміння внутрішньої і зовнішньої краси людини.

Внутрішньопредметні зв’язки:

Лексикологія: засвоєння крилатих висловів, що мають будову складних речень.

Культур ... Читати далі »

Категорія: 9 клас | Переглядів: 1422 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Тема: Розділові знаки в складному реченні з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.

Мета: дати учням поняття учням про розділові знаки в складних реченнях  із різним видами зв'язку:сполучниковим (сурядним та підрядним) і безсполучниковим: дати зразок синтаксичного розбору таких речень; відпрацювати пунктуаційні навички в реченнях такої структури; ознайомити учнів із особливостями пунктуації в складних реченнях із двома сурядним, що мають спільне підрядне, розвивати логічне мислення.

Тип уроку: комбінований (вивчення нового матеріалу та систематизація набутих знань).

Обладнання: картки, таблиці.

 ХІД УРОКУ

 І. Повідомлення теми та мети уроку.

 Вчитель.

 Сьогодні на уроці ми розглянемо з вами тему: „Складні речення із різними видами зв'язку "; ознайомимося з особливостями будови складного речення із сурядним та підрядним зв'язком; будемо вчитися правильно ви ... Читати далі »

Категорія: 9 клас | Переглядів: 3558 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Тема. Суспільно-політичні обставини наприкінці ХVІІІ ст. духовне поневолення нації. Життя народу – предмет художнього зображення. Актуальність фольклорної традиції. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями. Бурлескна стильова течія. Найвидатніші митці.
Мета: охарактеризувати суспільно-історичний контекст становлення нової української літератури; з’ясувати причини духовного поневолення нації, особливості розвитку фольклористики; визначити основні художні напрями літератури цього періоду, найвизначніших письменників того часу; ознайомити школярів з життям і творчістю І. Котляревського; розвивати діалогічне та монологічне мовлення, вміння аналізувати й узагальнювати історичні факти, робити висновки, грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження; раціонально використовувати час; виховувати почуття любові, пошани до творчості І. Котляревського; гордості за український народ, його історію, культуру, мову; прищ ... Читати далі »

Категорія: 9 клас | Переглядів: 1694 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

ТЕМА: Лірика Т.Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання. «Доля», «Росли укупочці, зросли…».Тарас Шевченко і Біблія. «Ісаїя. Глава 35». Духовна присутність Біблії в усій творчості поета. Цикл «Давидові псалми». Ставлення Шевченка до Біблії. Осмислення поетом Бога, України, власного життя крізь біблійні тексти. Переспіви і «подражанія» у творчій спадщині поета

 

Мета: розкрити особливості лірики Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення із заслання на прикладі програмових поезій, проникнути уявою у настрої, у внутрішній світ героїв поета, звертаючи увагу на красу їх особистості; розвивати раціональ-

 

ність у використанні навчального часу, вміння послідовно і грамотно викладати власну думку, ті чи інші міркування; робити виважені висновки; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати поважне ставлення до людини, особистості, друзів, ... Читати далі »

Категорія: 9 клас | Переглядів: 3724 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Тема. Григорій Квітка-Основ'яненко. Картини життя українського суспільства за часів Великої Руїни в "Конотопській відьмі". Іронія і сатира у повісті, поєднання реалізму і фантастики.

 

Мета: вчити коментувати зміст "Конотопської відьми"; виокремити і пояснити художні засоби сатиричного зображення персонажів, елементи реалізму і фантастики; охарактеризувати роль оповідача; розвивати усвідомлення необхідності соціально активної позиції в житті; виховувати бажання релігійно-морального самовдосконалення.

 

Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до повісті "Конотопська відьма".

 

Хід уроку

 

I. Перевірка домашнього завдання.

 

II. Повідомлення теми та очікуваних результатів уроку.

 

1. Слово вчителя.

 

— Безпосереднє знайомство Квітки-Основ'яненка з українським побутом і народною творчістю послу ... Читати далі »

Категорія: 9 клас | Переглядів: 530 | Додав: Джулія | Дата: 2014-11-16 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2025  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту
  • http://zno.fizika.kiev.ua
  • http://pedpresa.com.ua
  • http://ukrainskamova.at.ua
  • http://glazova.org.ua
  • http://sum.in.ua